sobota, 13 lipca 2013

W domu !

Hello
Dziś dzień była bardzo miły i przyjemny tylko szkoda że jest taka brzydka pogoda.
Ale na umilenie sobie jeszcze bardziej dnia kupiłem sobie Lay`s Max i Coca-Cole.
Były pyszne ale humor nie dopisuje przez pogodę i nie wyspanie się kocham spać.
Jak jeszcze chodziliśmy do szkół to było nas bardzo ciężko obudzić.
No ale w wakacje wyjątkowo krótko śpię. Dziś czuję się dobrze ale Lay`s i Coca-Cola znacznie umiliły dzień.Mam jakąś dziwną manie noszenia krótkich spodni i krótkich podkoszulków. Nudzi mi się strasznie i nie wiem co robić. Pora na zdjęcia 

Parę Zdjęć :)


  Straszne nudy Bye Zapraszam

12 komentarzy:

  1. Świetny post i zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też niestety pogoda uległa strasznemu pogorszeniu ;<
    świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;D I zdjecie;)

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA;D ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wpadnę zaobserwuję cię z chętnością

      Usuń
  4. Dlaczego zdecydowałeś się na założenie bloga w tak młodym wieku, chłopcze?

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes slodki :* lubie te laysy ;)
    zapraszam, klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ty równierz :) :* ja też uwielbiam laysy

      Usuń

Akceptuje Komentarze obserwujcie mnie a zrobię to samo się
Dziękuję wszystkim za komentarze

Nie akceptuje wulgaryzmów ani obraźliwych komentarzy będą usuwane
Nie akceptuje Spamu

Dziękuję że komentujecie i obserwujecie jestem początkującym blogerem :)