piątek, 12 lipca 2013

Początki pierwszy post

Hejo nie dawno zakupiłem sobie słuchawki na allegro na 12,56 są bardzo fajowe mi się bardzo podobają
Z resztą sami zobaczycie zdjęcia ale to później te słuchawki w ogóle leżą dobrze na uszach i mają takie poduszeczki w środku dzięki czemu tłumią szum bardzo są bardzo głośnie mają 104 Db (decybele)
to dużo jak na słuchawki te słuchawki są nauszne jaram się tymi słuchawkami od kąd mi przyszły
a konkretnie przyszły wczoraj

Teraz zapraszam na Zdjęcia : :)



 i jak wam się podobają ??

Słuchawki te nie są od np takiego producenta jak np sony tylko od innego
szyły aż z Legnicy z pod granicy z Niemcami

To tyle w tym poście Zapraszam na dalsze czytanie posta Siemaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Akceptuje Komentarze obserwujcie mnie a zrobię to samo się
Dziękuję wszystkim za komentarze

Nie akceptuje wulgaryzmów ani obraźliwych komentarzy będą usuwane
Nie akceptuje Spamu

Dziękuję że komentujecie i obserwujecie jestem początkującym blogerem :)