sobota, 13 lipca 2013

Koncert Enej

Hello
Dziś o 21 będzie koncert ENEJ w mojej miejscowości jednak i muszę jeszcze dojść na miejsce koncertu.
Bilety to cegiełki w cenie ulgowy 5zł a normalny 10zł dla tego że cały dochód z koncertu będzie przeznaczony na te dziewczynki. Miło mi że będę mógł przeznaczyć trochę pieniędzy na te dziewczynki.
Zespół ENEJ to na prawdę wielki Hit i zabawa dla ludzi. Już czekam na ten koncert. Mają naprawdę dobre kawałki. Moja ulubiona piosenka Enej To : '' Skrzydlate ręce " a wasza ulubiona piosenka ?

  


Tyle w tym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Akceptuje Komentarze obserwujcie mnie a zrobię to samo się
Dziękuję wszystkim za komentarze

Nie akceptuje wulgaryzmów ani obraźliwych komentarzy będą usuwane
Nie akceptuje Spamu

Dziękuję że komentujecie i obserwujecie jestem początkującym blogerem :)