niedziela, 14 lipca 2013

Po koncercie

Hello
Na koncercie ENEJ było super bardzo mi się podobał dużo śpiewałem i skakałem ale za razem nic nie widziałem, tata mnie wziął na baran i wszystko miałem na oku. 
Ale po koncercie dostałem autografy od zespołu ENEJ tylko nie dostałem od perkusisty i od wokalisty szkoda :(.
Było dużo piosenek były Skrzydlate ręce , Radio hello i wiele innych
Ten o to człowiek podpisał mi się na słuchawkach Dla Kamila Mirosław „Mynio” Ortyński – gitara basowa, śpiew.Również dostałem od.
  • Jacek „Jaca” Grygorowicz – gitara elektryczna, gitara akustyczna
  • Grzegorz „Łapa” Łapiński – saksofon, klarnet
  • Jakub „Czaplay” Czaplejewicz – puzon
  • Łukasz „Długi” Przyborowski – trąbka.
  •  Mirosław „Mynio” Ortyński – gitara basowa, śpiew. 
Na całym koncercie było fajnie
Teraz zapraszam na parę zdjęć autografów




 
Na słuchawkach dostałem od Mynia najbardziej się jarałem autografem na słuchawkach od MYNIA napisał Dla Kamila, A reszta to od innych u góry macie napisane od kogo dostałem
To tyle paa   

4 komentarze:

  1. Enej♥
    Jestem trochę w szoku że chłopacy piszą bloga;>

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś miałam okazje być na koncercie eneja, grali wtedy na lokalnej uczelni, wstep byl za darmo, ale ludzi było tyle, że spokojnie udało nam sie wskoczyc na ławki być blisko sceny. To było niesamowite! Na koniec poszłysmy od tylu i przytuliłysmy sie do lidera :D niestety nie mialysmy nic na autografy, wiec pozostalo tylko to. Było zabawnie, bo okazało sie, że jest dużo niższy od nas! hehe

    Wspolna obserwacja? :D
    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fanie, fajnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Akceptuje Komentarze obserwujcie mnie a zrobię to samo się
Dziękuję wszystkim za komentarze

Nie akceptuje wulgaryzmów ani obraźliwych komentarzy będą usuwane
Nie akceptuje Spamu

Dziękuję że komentujecie i obserwujecie jestem początkującym blogerem :)