niedziela, 14 lipca 2013

Czapki Krasnal :)

Hej hej
Ostatnio czapki krasnal są na topie i celuje sobie taką kupić wczoraj zważyłem że ma taką Mynio z zespołu ENEJ.
Planuję sobie taką zamówić na allegro ponieważ taniej wychodzi celuję w kolor czerwony.
Dla dorosłych ludzi te czapki są brzydkie za duże itp dla młodzieży moda jest najważniejsza pod względem wyglądu, młodzież chce się ubierać jak najmodniej i najładniej dla nas liczy się styl.
Niektóre rzeczy są teraz w modzie ale później wchodzą nowe i już nie są w modzie moda polega na nowych rzeczach i później wychodzą jeszcze nowsze tak jak np rurki dawniej nie były w modzie teraz są.
Teraz tak jest że powoli koszule w kratę nosi się już na weselach osobiście widziałem.
Zapraszam na kilka zdjęć:)





I jak wam się podobają ?/.
Teraz podam link gdzie możecie tanio kupić te czapki http://allegro.pl/czapka-krasnal-unisex-beanie-smerfetka-50-wzorow-i3373359554.html
To tyle w tym poście Siema

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie czapki ;)
    Fajny blog^^


    Obserwujemy? Ja już ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia czapka najlepsza :)
    obserwujemy? ja juz :)

    OdpowiedzUsuń

Akceptuje Komentarze obserwujcie mnie a zrobię to samo się
Dziękuję wszystkim za komentarze

Nie akceptuje wulgaryzmów ani obraźliwych komentarzy będą usuwane
Nie akceptuje Spamu

Dziękuję że komentujecie i obserwujecie jestem początkującym blogerem :)