czwartek, 24 lipca 2014

Moja lektura

Witam was.
Pogoda nie dopisuje cały dzień lało i teraz na chwileczkę się trochę wypogodziło. Jestem ostatnio zabiegany przez ostatnie 2 tygodnie. Przejdźmy teraz to książki. Bardzo się interesuję informatyką jestem dobry z tych klocków jak na swój wiek nie jest to przechwalanie i wywyższanie. Czytam książkę pt Adobe Flash CS5 PL professional. Ten program jest do tworzenia animacji. Tworzenie animacji nie jest proste jest to bardzo trudne. W tym programie możemy tworzyć proste zaawansowane i mniej zaawansowane animacje. Ta książka ma prawie 400 strona a dokładnej ma 373 strony samych instrukcji i nauk jak zrobić animacje . Ten podręcznik wydał i wyprodukował helion. Helion to wydawnictwo specjalizujące się wyłącznie produkowaniem podręczników o rzeczach komputerowych jednym słowem o informatyce. Hasło tego wydawnictwa to Informatyka w najlepszym wydaniu. Mam ciężkie zadanie no ale cóż trzeba się szkolić.

Parę zdjęć

 Co tam u Was ?
Tyle w tym poście Bye

2 komentarze:

  1. Przydatna książka.. :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka, na pewno jej znajomość Ci się przyda :) Obserwuję jako Iwona Zając i liczę na to samo ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Akceptuje Komentarze obserwujcie mnie a zrobię to samo się
Dziękuję wszystkim za komentarze

Nie akceptuje wulgaryzmów ani obraźliwych komentarzy będą usuwane
Nie akceptuje Spamu

Dziękuję że komentujecie i obserwujecie jestem początkującym blogerem :)